":Fiecare dintre voi sa spuna aproapelui sau adevarul" (Efeseni 4:25 )

Alexis Carrel: “Atenţia umanităţii trebuie să treacă de la maşini şi lumea fizică la corpul şi spiritul omenesc, la acele procese fiziologice şi spirituale, fără de care maşinile şi Universul lui Newton şi al lui Einstein nu ar exista.”



OMAGIU DURERII

A  cazut o frunza-n calea ta,
Ratacind...pe-a vantului aripa......
AI VAZUT-O......Si-n aceiasi clipa,
 Ai trecut calcand peste Ea..
N-avea putere si nici glas
Sa strige cat o doare........
Si a ramas acolo pe carare...
Ai varsat si lacrimi pentru Ea.


in scurta noastra vizita terestra, trebuie sa facem cel mai imposibil gest! sa ne sinucidem mental.
Renuntarea la protectia pe care o produce creierul nostru,acceptarea ca nu suntem MINTEA noastra....Un gand insuportabil.duce la nebunie...m-as fi defectat fara ajutor!
   Dar decizia finala>> NE APARTINE !!!
LA PURGATORIU MERGEM SINGURI.
 Avem nevoie unii de altii.....
 Daca Eu nu pot avea atata incredere.....
Poate ai tu....

Iti multumesc ...
Esti Ingerul meu pazitor...
Esti Sufletul meu pereche..
Esti Mentorul meu...
Esti Cerul si Pamantul...
Esti Sursa Absoluta...
Esti viata ce- imi alimenteaza existenta!!!!!
Esti TOTUL pentru mine!!!
gratitugine pentru Cristian Trifan, mentor spiritual

Niciun comentariu: