":Fiecare dintre voi sa spuna aproapelui sau adevarul" (Efeseni 4:25 )

Alexis Carrel: “Atenţia umanităţii trebuie să treacă de la maşini şi lumea fizică la corpul şi spiritul omenesc, la acele procese fiziologice şi spirituale, fără de care maşinile şi Universul lui Newton şi al lui Einstein nu ar exista.”



CREZUL



Cred in Dumnezeu,

Cred ca nimic nu e intamplator in viata,
Cred ca singura revolutie adevarata e cea interioara,
Cred ca fericirea hraneste sufletul

Cred ca cu totii una suntem,

Cred ca credinta muta muntii,

Cred ca viata va fi mai buna daca eu devin mai buna ,

Cred ca scopul vietii este evolutia,


Cred ca dragostea este energie din univers,
Cred ca gandurile devin realitate,
Cred ca Totul este posibil,

Cred ca eu sunt  minunata,
Cred ca Eu Sunt  Creator,
Cred ca eu aleg
Eu cred 
Eu simt,
Eu vad, 
Eu stiu 

3 comentarii:

Infinity spunea...

daca vrei sa lasi un coment , clik pe COMENTARII

Anonim spunea...

Ce stare mi-ai dat..Pandorian Soul that you are.. :* M

Infinity spunea...

multumesc de vizita, sper sa placa...Miaw